Godnatt, natten till Onsdag 17/02/10

Godkväll!

Jag har tittat på Avatar som sagt ikväll, det är en riktigt bra film! Skulle nog kunna se den flera gånger, precis som Green Street Hooligans! Om den filmen ligger etta på min lista så ligger Avatar på en väldigt klar tvåa. Den är så underbart gjord, bra handling, manuset is to die for! Och... jaa allting är bara ÅÅH! :) Men jag är nog inte den enda som tycker det, eller hur? Haha.
Men ikväll ska jag bara fixa mig lite, sen ska jag nog hoppa i säng! Är fortfarande helt slut i hela kroppen sen den 2 timmar långa ''promenaden'' igår.. Mitt högra knä (som jag gjorde illa ganska hårt när jag var med i en liten trafikolycka med moppen) är fortfarande svullet. Min höft (som också skadades då) gör också ont, jag kunde knappt stödja på det imorse, nu går det att gå iaf! Men jag ska som sagt fixa till lite saker och mig själv innan jag hoppar i sängen!

          Tvätta ansiktet med APOLIVA care mild rengöringsmousse &
                     APOLIVA caremilt ansiktsvatten
         
Sen smörja in ansiktet med APOLIVA care Serum
         
Ge Klonken rinnande vatten, det är det enda han dricker ^^
          Göra en kopp te och möjligtvis något att äta till kvällsmat
          Borsta tänderna
          Bädda ner mig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar! :D


Godnatt på er alla sötnosar, dröm söta drömmar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0