Dom 6 vackraste kändisarna

Jag ska börja fixa lite här i hemmet, men innan jag gör det vill jag lägga upp min lista på världens vackraste människor ;D eller aah, dom tre vackraste kändiskillarna och dom tre vackraste kändistjejerna ^^
Börjar med grabbsen!


1.

Charlie Hunnam.
Men det är väll inte så konstigt, kolla på honom? För er som inte vet vem han är, han spelade Pete Dunham i Green Street Hooligans. Men jag gillar honom inte bara för att han ÄR ordet perfekt utseende, utan för att han är en grym skådespelare oxå! Jag menar, han har spelat bög, ond, en snubbe på typ 1800-talet, huligan, en sexig brittisk snubbe som kommer till USA och får alla brudar! Haha, alltså att han är en så underbart bra skådespelare gör honom bara extra fin! I Love C.Hunnam (a) <3

Dom flesta känner nog mer igen honom så där,
som den heta huliganen han är! ;D

2.

Chad Michael Murray.
Det förstår väll dom flesta också, just look at him! ;D Finns nog inga foton eller något på honom som inte är fina! Han är också en jävligt bra skådespelare, och det gör ju som sagt att han blir vackrare, för är man riktigt bra på det man gör så blir man otroligt sexig! <3

3.

George Clooney.
Även om han är ''gammal'' nu så är han fortfarande världens sexigaste man! Han har grått hår och skägg på bilden, men jag tror inte att det är många som klarar av att säga att han är ful! Han var RIKTIGT HET som ung skådespelare, men otroligt nog är han fortfarande lika het, och jag faller bara för unga män för det mesta. Men asså, kolla på han?! :D Sjukt bra skådespelare han också, det måste alla bara hålla med om! <3


Så kommer vi till kvinnorna då!

1.

Angelina Jolie.
Hon är utan tvekan etta på min lista över vackra kändiskvinnor! Jag har alltid undrat hur man kan vara så vacker? Haha, det är sant. Hon är nog också den bästa kvinnliga skådespelerskan, iaf som jag kan komma på nu :) <3

2.

Cheryl Cole. När jag såg henne i den där videon så visste jag direkt att hon var på min lista, som jag inte hade då utan skapade nu ^^ Eller alla har väll en sån lista omedvetet, jag plockar bara fram den nu! Otroligt söt tjej :) <3

3.

Whitney Houston. Hon kommer alltid att vara otroligt vacker i mina ögon för hennes rösts skull.. Varje gång jag hör hennes röst så ryser jag i hela kroppen, jag får tårar i ögonen och det enda jag hör är henne. Man säger bara wow! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0