True Life.

Jag sitter och kollar på ett program på MTV som heter ''True Life: I'm Rehabbing My Injury''. Shit vilket intressant program. Man blir sjukt inspirerad av ungdomarna som är skadade. Det finns en kille, Derek 17 år, som skadade sig i en hockeymatch, han slog huvudet i rinken och blev förlamad från bröstet och ner. Vilket starkt psyke han måste ha! Jag blir helt till mig när jag kollar på sånna här program och kan verkligen inte fatta hur dom kan hålla sitt humör uppe så där. Det måste ju kännas som att dom bara vill ge upp hela tiden? Men den där killen är helt otrolig. Han bara kämpar vidare hur lång tid det än kommer ta för honom att få tillbaka känseln.
Jag tycker de e fett jobbigt o tänka så här med tanke på min OCD, men tänk om jag skulle bli förlamad så? Jag undrar hur jag skulle hantera det, om jag skulle vara lika stark som den här killen. Folk säger att jag har så sjukt starkt psyke, men skulle mitt psyke klara av det? Men jag ber till Gud att det inte ska hända för det måste vara otroligt frustrerande.
Sen tänker jag på att om det händer en familjemedlem, då måste man ju vara så stark som möjligt för den personen.
Men som sagt, jag hoppas inte att det händer, men händer det så händer det. Jag tror att allting som händer har en mening. Det är vad jag tror iaf på nått sätt, men det måste vara jävligt svårt o hålla humöret uppe.

Håll ut Derek, sjukt stor insirationskälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0