Torsdag 12/02/10

Godmorgon!

Jag vaknade runt kvart i 6 av att pappa väckte mig. Han och syrran ska åka iväg till Kanarieöarna idag. Tror deras flyg gick typ halv 9! Hoppas dom får skojj, jag får ju vara ensam här hemma i en hel vecka så jag får nog skojj iaf :D haha.
Igår var jag som sagt på Edboskolan! Grymt skojj, kom dit lite innan lunch så jag och morsan gick ner och käkade nästan direkt. Efter det satt vi ett tag uppe på bibblan och spelade lite kort. Det var inte så mycket folk där den gången, det var mycket mer folk när förra niorna gick där! Men det kom ju några grabbar och satt och kastade en boll där inne ett tag, morsan tyckte det var okej för hon tyckte nog det var trevligt att dom börjar komma upp och sätta sig hehe. :)
Men jag gick hem runt 15 för jag började bli sjukt trött och av en annan anledning som jag gärna inte säger här men men, så jag taggade hem och väntade på att pappa och syrran skulle komma och hämta upp mig. Så åkte vi och växlade in rester av pengar som jag hade från Englandsresan! Det vart en hel del, de e nice! :)
Sen handlade vi såklart lite käk som skulle räcka i en vecka och sen åkte vi hemåt ;D Hände inte så jävla mycket igår förutom det.
Men nu har jag käkat frulle och ska väll börja fixa mig så får vi se vart dagen tar mig :) Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0