Tisdag 23/02/10

Gosh, vad trött jag har varit idag! Har sovit otroligt länge, till lite innan jag lade upp inlägget innan bara.. Haha, vad tiden kan flyga förbi bara. Har haft ont i kroppen hela dagen också, när jag vaknade hade jag så ont i ryggen att jag undrade om någon hade stått och hoppat på den under natten? Och båda mina knän har strejkat idag, min höft, mina handleder, min axel och min nacke. Ryggen och nacken kan ju bero på att jag sitter mycket vid datorn nu när jag inte går i skolan och inte har mycket annat för mig under dagarna. Men helt ärligt talat, aldrig har jag haft så här ont i ryggen. Jävla sjukdom..

Men i alla fall! Pappsen har hjälpt mig att rensa min dator lite så den ska gå snabbare, och helt otroligt, den går LITE snabbare! Hahaha, men min dator har gått igenom väldigt mycket och den är väldigt gammal, sen jag bodde i nynäs liksom(?!) och det var längesen! Skulle behöva en ny dator, helst en bärbar för det har jag velat ha typ hela livet? Haha, men det är bara att spara pengar och börja jobba! Kan ju säga så mycket som att jag letar jobb, ni får veta om jag hittar något när jag gör det! ;)

Men nu ska jag fortsätta sitta här en stund och halvslumra, godnatt på er som ska sova och hoppa upp till skolan! Plugga hårt nu så ni får en bra utbildning, don't make the same mistake I did! ;O <3


Hittade en bild på min gamla moppe från när jag nyligen hade börjat åka, minns inte riktigt när det var, 3 år sen kanske? Men iaf, den gick OTROLIGT LÅNGSAMT! Man blev frustrerad som faan när ens polare åkte förbi en, så jag sålde den ganska snabbt och köpte min Drac jag har nu, men man saknar den ändå lite, min allra första moppe liksom, som jag lärde mig att åka på.. Hoppas den blir bra behandlad och inte sönderkörd av grabben som köpte den ;D Haha.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0