Tävling!

Jag är med i en tävling på fokis.se med telia :D Man kan vinna en bärbar dator från HP Compaq, med ett mobilt bredband! Och jag tycker att jag borde vinna den för att jag har alltid velat ha en bärbar dator, till och med sen innan jag började blogga. Och nu när jag har börjat med det och läsa alla bloggar som sitter på sina bärbara så blir man ju extra sugen! :D Men jag har aldrig riktigt haft råd att betala en bärbar dator, så jag har min stationära just nu som tar 10 minuter o få upp en sida, och jag vill kunna uppdatera mer, lyssna på musik eller bara surfa vart jag än är, utan att behöva starta om datorn varje halvtimme! :) Och eftersom jag varken har en bärbar dator så jag kan uppdatera när jag känner fört (på bloggen alltså) och ingen kamera så jag kan ta fina bilder känns det så tråkigt. Jag har aldrig vunnit någonting, endast ett bar biobiljetter på en film som jag gärna ville se, men så var jag tvungen att lösa in dom för en polare som skulle med hade inte åldern inne, och han ville så gärna med så jag löste in dom till en annan film. :/ Det var väll egentligen mitt fel, men jag löser hellre in biobiljetter än att dissa en polare :P haha, så, man kan väll säga att jag knappt vunnit någonting, så det skulle vara riktigt ballt, speciellt en bärbar dator, att vinna något sånt stort första gången ( som man även kan använda då hehe;) ), skulle göra mig skitglad!

Jag hoppas verkligen på att jag vinner den, men må bästa man eller kvinna vinna ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0