Sova bort hela dagen suger!

Tjabba!

Jag har varit riktigt dålig på o blogga idag haha, men nu när jag sitter här så kör jag ju på det :) Jag somnade jättetidigt på morgonen och vaknade jättesent på kvällen, alltså jag har vänt på dygnet igen, fy på mig! Det suger verkligen, känns sjukt konstigt o sova bort hela jävla dagarna. Det känns som att man inte gör någon nytta alls!
Men nu så sitter jag och dricker sockerdricka, käkar lite mackor och har allmänt tråkigt! Faan att jag ska vända på dygnet hahaha när ingen annan är vaken! Längtar tills jag skaffar mig ett jobb så att jag kommer ut och gör någonting! Ska börja träna lite oftare och så där, så kan man ju gå till gymmet medans resten är i skolan eller på jobbet, det låter väll som en bra idé? Blir till o söka flitigt efter sommarjobb i sommar iaf! :)

Jag tycker det är jävligt tråkigt att jag knappt har använt min ''idé'' nånting, jag har haft så himla mycket o tänka på! Usch, neej men jag ska börja engagera mig i det där nu igen, tycker ju att det verkar som en jävligt rolig o skum idé hahaha jag är ju inte direkt vanlig om man säger så.

Sleep tight and don't let the bedbugs bite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0