På Edboskolan! <3

Hej!

Just nu sitter jag på Edboskolan. Min mamma jobbar här på bibblan, Gud vilka minnen man har härifrån! Det var här jag blev tillsammans med Danne, mitt ex, det var här jag lärde känna min sötnos Jocke och många andra vänner. Alla lärare och sånt vet vem jag är, dom flesta eleverna också. Det är synd, men samtidigt ganska skönt, att förra årets nior och förrförra årets nior inte går kvar för dom visste verkligen vem man var hahaha! Nu är det dags o lära känna dessa nior kanske? Man vet aldrig, satt några grabbar tidigare här inne som annars inte brukar sitta här enligt morsan, kanske några nya grabbs man ska lära känna ;D Who knows, mina nya Jocke ;) Neej inget kan ersätta min Jockelito! Hahaha.
Mamma är ute just nu med fritidset i kylan! Dom kommer in vid 15 igen, men jag ville inte vara ute för det för så in i helvete kallt! :O Inte förrän jag har ett jobb med ungar på dagis eller nått, om jag nu får det, så ska jag utsätta mig för det. Så jag ska sitta här tills morsan kommer in igen, sen antagligen hjälpa till på fritidset :)
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0