Onsdag 10/02/10

Tjenare!

Nu är jag hemma hoss pappa! Har haft en livfull dag idag, jätteskönt trots att jag har blivit ganska trött. Men det är jätteskönt att komma ut och göra massa saker istället för o sitta inne och dega. Håller ni inte med mig? Först var jag inne i stan, efter ett tag gick vi och käkade på donken.. Hahaha, medans jag käkade så kände jag helt plötsligt att det blev lite tomt i munnen. Jag kände efter och den övre pluppen i min tungpiercing hade lossnat! Hahaha, så jag hade tydligen svalt den. Så jag gick med tungan ute för att inte staven skulle ramla ut. Vi gick i typ 10 min-en kvart till Punkt Shop, och jag gick med handen för munnen för det måste ha sett jävligt kul ut annars! Hahaha, dregglar som faan gör man ju också om man går så! Så fixade jag fram två nya pluppar, båda Playboy-kaninen såklart! En vit lite större, som jag gillar, och en rosa lite mindre :) Fast jag blev jävligt lessen att jag svalde den andra pluppen, för det var min favorit :'( Det var hjärter, ruter, klöver & spader på.. Åååh, ett tecken på att jag ska åka iväg till England och köpa ny? ;D Troligen, vill tro det iaf! Hehe, men sen har jag varit i Skogås bara, träffade på en polare som jag inte har umgåtts med på länge, men vi hann bara stå o snacka i några minuter för han skulle till mitt ex som hade fyllt 18 i måndags :D Grattis Danne! <3 Vi är bra vänner hehe, sen träffade jag honom i Centrum och grattade han ordentligt, känns konstigt att han har fyllt 18 den lilla pöjken!
Men i alla fall! Jag har hittat en ny låt som jag ÄLSKAR! Det är Cheryl Cole - Fight For This Love. Så jävla grym! Hon är så sjukt jävla fin också, tror jag har en liten småcrush på henne alltså för hon är ju så söt! Jag lägger upp låten så ni som inte har hört den kan få höra den och tycka om den lika mycket som jag!
Puss på er sötnosar! <3 ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0