Om Dagens Tips | Tungpiercing numero dos!

Imorgon hade jag tänkt köra ett ''Dagens Tips'' igen! :) Så jag sitter och funderar på vad folk kan tänka sig, någon som har någon idé på vad ni vill att jag ska tipsa om?

Jag ska iallafall plugga in min PS2 nu hahaha det var så jävla längesen jag spelade det och jag har inge bättre för mig tyvärr :( Spelnörden i högsta hugg! ;)  Neej men jag ska kolla vad som finns för gamla spel, men först o främst måste jag se om mina tekniska skills finns kvar hehe!

Imorgon har jag även tänkt ta ännu ett hål i tungan! Men vi får se om det blir av, ska iallafall försöka växla in mina engelska pengar som blev över från Englandsresan till svenska kronor, det var en hel del, det räcker till en till piercing iaf! :D Är lite smått beroende av piercings, tihi, tycker det är så hett!

Men puss o kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0