Natten till Fredag 05/02/10

Hej!

Jag har inte bloggat ett skit idag för jag har varit så sjukt trött! Var ju vaken i princip hela dagen igår, förutom ca en timme som jag sov hemma hoss Jocke. Knas vad trött jag var! Slocknade direkt när jag kom hem sen, eller aah nästan direkt, och har sovit i princip hela dagen idag. Reste mig från sängen några ggr, jag förstår inte hur man kan vara så trött? Kunde inte ens stå på benen!
Okej, men slut med tjat om det! Haha, Idag har jag alltså inte gjort så mycket mer än att sova, kollat lite på tv, läst lite, suttit en sväng här men mina ögon kunde inte hålla sig öppna haha! Jag har även pratat i telefon med min stjärna från Norrland! Puss på henne, världens bästa :D Nu sitter jag och dricker coca-cola och äter kakor, lyssnar på musik och snackar med folk på msn. Imorgon får jag se vad som händer, tycker ju som sagt inte om att bestämma allt jag ska göra :)
Imorgon kommer sista delen av ''124 amazing man facts'' också! Fett kul ju hahaha tycker verkligen att den där listan is pretty amazing ;)

Men puss på er och sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0