Motorbruden

Okej, nu känner jag att jag måste skapa en kategori och börja skriva om motorer! Alltså allt inom bilar, motorcyklar, race, drifting m.m. Började prata med en snubbe på msn om vilken första bil jag vill ha. Jag svarade självklart en gammal BMW eller en Thunderbird, typ från 50-talet. Sen kom jag vidare till motorcyklar. En motorcykel som alltid har tilltalat mig är Suzuki Hayabusa. Underbara skapelser det där. När man bara kollar runt på youtube och hittar en galen snubbe, typ som Ghost Rider, det ryser i kroppen u know? Finns inget bättre! Åh, sen en HD (Harley Davidson) är ett måste. Ljudet, looken.. Och Ducati Streetfighter(och Monster)! Dom motorcyklarna är något som jag ska spara till i många många år och sen införskaffa. Nästan hellre det än en bil. Crazy? Maybe, men motorcyklar är något som jag är beroende av. Allra mest farten.. Att åka fort och känna farten ta tag om motorcykeln och kroppen. Adrenalinet pumpar. Man blir nästan galen. Det är så underbart!!!
Jag tycker helt ärligt talat att det inte finns något bättre än att ligga under en bil eller brevid en motorcykel och bli smutsig av att meka. That's what I live for! Själv har jag en Rieju Drac. Mår verkligen dåligt av att inte kunna åka runt på den som vanligt på vintern. Gick ner dit för kanske 2 veckor sen och bara tittade till den. Kändes underbart att se den igen. Jag är inte knäpp, bara galen i motorer och sånt. (a)
Nu ska jag runda av det här, men det är så svårt att sluta skriva. Har så mycket att tycka till om allt det här! Så jag skapar en ny kategori; Motorbruden. Så får ni äntligen veta vad jag tycker och tänker om bilar och motorcyklar och allt därimellan, min stora passion!
Jag pluggade ju på STFG i Skärholmen, Personbilsteknik. Men fan ta mig som var skoltrött... Ahja, jag har mig själv att skylla! Kanske börjar om från ettan i nån annan skola, eller samma. Får se! :)

Ducati Streetfighter

 

Ducati Monster

 

Suzuki Hayabusa

 

Ford Thunderbird, årsmodell -58


Bilderna tagna från Google.se


Yours truly // Motorbruden ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0