Mötet inställt..

God morgon

Hoppas alla är glada och mår bra ;P Själv mår jag bra, lite småirriterad bara. Dels för att mitt möte blev inställt(vafan..?!) så det bokas antagligen om till nästa vecka. Men det är sånt som händer, försöker alltid se nått positivt i princip allt så jag får några fler timmars sömn idag, somnade inte förrän 6-halv 7 typ! Så jag har inte sovit mycket alls, men har hunnit duscha nu på morgonen iaf.
Senare på dagen ska jag träffa Becca, hon ska köpa en ny mobil inne i stan så jag tänkte hänga med, kan ju bli kul :) Så får vi se vart jag drar nånstans ikväll, om det blir någon fest eller chill hemma hoss någon. Inte sitta hemma ikväll iaf! Sånt gör jag endast på vardagar! ;D Men jag brukar heller aldrig bestämma i förväg vad jag ska göra på helgerna, brukar alltid bli så att man hittar många roliga ställen att dra till, känns mkt bättre!
Nu blir det till att käka frulle och sen kanske jag somnar haha mina ögon strejkar som faan asså!



Have a nice day <3

Ska börja ta fler foton på mig själv! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0