Min fru <3



Caroline, du är den mest underbara kvinnan som finns på den här planeten, antagligen ute i rymden också. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och vi har alltid så sjukt kul när du är här nere i Stockholm. Hoppas jag kan komma upp till dig snart och visa alla vad äkta Stockholmare går för! Om ca 2 veckor från nu kommer du ner hit igen, och då ska vi ha så sjukt kul så det finns inte! Du kommer vara min fru nu och för alltid, du har en stor del av mitt hjärta som aldrig kommer att bli mindre, bara större. Jag kunde inte tänka mig en bättre bästa vän än du baby. Varje dag med dig är en lyckans dag, och varje dag utan dig gör ont, det bevisar hur jag inte vill ha mitt liv. Jag vill alltid ha dig vid min sida, utan dig skulle jag inte leva! ANA BAHEBAK! <333333

جوزفين يحب كارولين


Kommentarer
Postat av: filippez

haha söt bild :p

2010-02-20 @ 13:45:33
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: col

naaw

2010-02-21 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0