Måndag 15/02/10

God morgon(för mig)!

Jag vaknade nyligen och sitter och kollar på Ellen Degeneres Show och dricker apelsinjuice. Vilken dag/natt igår asså! Jag och Caroline träffade först o främst Bertil och vi åkte lite bil med honom. Älskar den där killen asså, hur han kör bil! Man har alltid kul när man sitter i den där bilen asså ;D
Sen så var vi hemma här ett tag bara och väntade på att Affe skulle höra av sig till oss och säga vart vi skulle. Så blev det till att dra till bussen. Men vi hade inget o åka på, och surgubben i bussen ville inte låta oss åka med. Haha, så vi gick till nästa busshållsplats och väntade där på nästa buss. Men så stannade några killar i en bil och frågade om vi ville ha skjuts och jaa vi fick ju det då haha och dom tog mitt nummer för jag ska tydligen byta kamrem åt dom i deras bil! Roligt värre, hehe.
När vi kom fram till Statoil där dom släppte oss så gick vi en bit till o träffade på Affe. Och vi skulle ju såklart hem till Nico(Söder). Vi spelade typ bara kort och snackade om skit som jag bara inte pallar med och jag blev väll typ sne. Men sen så hände det lite grejjer och jag bestämde mig för o tagga hem. Carro hade somnat och jag hade bråttom så jag gick hemåt själv. Det var svinkallt och jag irrade runt i ca 2 timmar för att hitta i Brandbergen. Och jag var ju så dum att jag inte följde vägen bara :O Men jag tänkte att det skulle gå snabbare att gena genom bostadsområdena. Allt ser ju för fan likadant ut här! xD Men jag frös som faan och när jag kom hem hade jag så ont som jag aldrig har haft i mina händer och i mitt ansikte, mitt högra ben var så svullet som jag aldrig har sett det förut! Men jag somnade ganska fort för jag var ju helt slut, men först tänkte jag på dom stackarna som måste vistas ute :( Jag hoppas verkligen att dom hittar någonstans att bo nu på vintern och jag önskar bara att alla hade ett hem, jag har riktigt jävla tur!

Men nu ska jag typ kolla på Avatar igen snart, den är så bra! :D Nu har ''The Big Bang Theory'' börjat, tror jag det stavas. Ska väll halta mig till köket och laga till lite mat! Hehehe, men ha de bra :) <3



Kommentarer
Postat av: col

avatar e fan as grym, så jävla vackert gjord!

2010-02-16 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0