Lista :P

Nu ska jag vara lite småtråkig här kanske och lägga upp en lista, men jag tänkte att det kan vara kul lite längre fram o se om man har ändrat på sig. Sen kanske någon där ute vill veta mer om mig, well here it goes! :D


Namn: Josefin
Smeknamn: Joss för det mesta
Piercingar: Båda öronen, högra sidan på underläppen och i tungan
Tatueringar: Nej tyvärr inte
Längd: 169 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blont överhår & brunt underhår
Är du kär i någon: Yes I am
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: Inte på mitt eget iaf
Tycker andra att du är attraktiv: Några gör det, några gör det inte I guess? That's not up to me
Dricker du: Ja
Använder du droger: Hell no
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Det som finns till hands för tillfället
Vilken parfym använder du: Jag älskar Alyssa Ashley Vanilla och Alyssa Ashley Musk
Vad är du rädd för? Mörkret är jag sjukt rädd för, clowner och att förlora mina nära och kära
Gillar du att tvätta: Gillar o gillar, det är något man gör till vardags liksom

Din första:
Operation: -
Första piercingen: I öronen
Första priset: Hmm, räknas biobiljetter? Hahaha
Första sporten du började med: Ridning
Första husdjuret: Katter
Första semestern: Utomlands - Kanarieöarna. Inomlands - tror det måste vara Katrineholm då, som jag minns det iaf
Första konserten: Gary Barlow ftw

Just nu:
Äter du: Nej, men åt nyss kakor, mums
Dricker du: Coca-Cola
Ska du: Sitta kvar här
Lyssnar du på: Sarah Dawn Finer - Standing Strong

Väntar du på: Att det ska bli kväll så jag får sova

Tittar du på: Dataskärmen
Har på du på dig: T-shit och mjukisbyxor

Din framtid:
Barn: Ja

Giftemål: Möjligtvis

Karriär: Hemligt

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: Ja mina glasögon är borta just nu, jag ser absolut ingenting! Okej det var o överdriva, men jag ser knappast tvn hahaha
Brutit ett ben: -
Rymt hemifrån: Ja det har väll dom flesta ungdomarna gjort
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja

Tror du på:
Gud: Ja
Mirakel: Ja
Aliens: Men ja klart att dom finns!
Magi: Ja
Himlen: Ja
Tomten: Jag älskar tomten, han ger mig julklappar ju!
Änglar: Ja

Senaste:
Film du hyrde: Det minns jag inte hahaha
Film du köpte: Minns inte heller
Låten du lyssnade på: Standing Strong med Sarah Dawn Finer
Låten du hade på hjärnan: Låten ovan!
Program du tittade på: Hmm, den där med Pamela Andersson när hon jobbar i en bokhandel, jag älskar Pamela Andersson, hon e så badass!
Personen du tänkte på: Martin eftersom jag messar med honom
Långdistansförhållande: Just nu

SKULLE DU KUNNA?
Utnyttja någon: Nej
Självmord: Nej
Att använda droger: Nej
Köra onykter: Det beror på
Ha Förhållanden: Ja

Favorit:
Mat: Sushi!
Låt: Just nu så är det Standing Strong
Sak att göra: Det skriver vi inte här!
Dryck: Redbull
Bil: Golf GTI

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Ja

Antal:
Gånger du varit kär: Tappat räkningen
Gånger ditt hjärta brustit: Samma som ovan
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag hoppas på noll men det är nog ett par...
Personer från grundskolan du har kontakt med: Typ hälften
Ärr du har på kroppen: Tappade räkning på 9 hahaha

Senaste:
Tidning du läste: Mitt I Haninge
Personen du fick mail av: Det vet jag inte hahaha massa reklam!
Personen du fick brev av: Mig själv typ
Personen du fick sms av: Martin
Saken du köpte: Sushi

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Suttit vid datorn, ätit, druckit, gått, skrattat m.m.
Var det kul: Ja!
Hur tidigt stiger du upp: Eeh det är olika
Gillar du att slåss: Nej inte på gatorna, men jag gillar boxning och thaiboxning och sånt
Vad ska du göra ikväll: Vi får se
Är du seriös: Jag är ärlig men jag skrattar hahaha
Var har du ont: Lite överallt
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Ja

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: Jag vet inte hur dom låter
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja!
Är du glad nu: Ja det funkar!
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm är: min hemstad
Spaghetti eller makaroner: Jag har inte ätit Spaghetti på jättelänge men jag gillar både och!
Ett land jag helst vill besöka: Nästan alla länder, fast helst just nu är det England because it's so freakin' awesome!
Påsar: är ju bra att ha
Ska bli skoj: att handla smink
Ska inte bli skoj: att vara ensam
Sparar till: Göteborg & lite andra saker!


Now you got to know me a little better! Om ni orkade läsa hela vill säga, hehehe ;D <3


 

 


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: allt bra idag? :)

2010-02-02 @ 17:01:12
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0