Hemma från matchen

Nu har jag varit och kollat på min polares innebandymatch! Dom vann inte, men det skiter jag i, var fett kul o se honom spela och träffa honom ju :) Även om vi bara sågs typ 3 minuter efter hans match så var det skojjsigt. Jag och Becca käkade lite pizza på Moonlight här i Skogås först, älskar den grillen/pizzerian/restaurangen! Haha, sen taggade vi ju till Skogåshallen och kollade på vår kära gamle vän som spelade! Snart blir det till att åka hem till pappsen i Brandbergen och käka något när jag kommer dit. Vart otroligt sugen på sushi! Fast sen är jag ju sugen på många saker, men man kan ju tyvärr inte få som man vill alltid.
Är faktiskt riktigt hungrig, men det är bra att jag käkar på så kanske jag går upp nåra kilon! Hehe, men spelar egentligen ingen roll för mig :)

Puss o kram på er, ha en trevlig söndagskväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0