Helgen i ord!

Hejsan!

Jag har inte varit hemma på hela helgen, därför jag inte har bloggat. Sen har jag inte varit på humör heller, men jag lägger upp ett till inlägg snart om varför jag har varit nere och dels inte orkat blogga.
Jag har träffat världens underbaraste människor i helgen! Jättegamla vänner, polare som jag knappt hänger med längre, bekanta. I fredags så började det med att jag bara ville hitta något att göra så jag och Becca bestämde oss för att träffas och hitta på något. Men vad visste vi inte. Sen blev det så att vi taggade till min granne Flipp i Skogås som hade hemmafest. Riktigt nice! Massa folk som jag inte har träffat eller umgåtts med på jättelänge, eller ens alls. Vi chillade, umgicks och drack lite. Vi var där till tidigt på morgonen, vet inte riktigt när. Vi hade riktigt kul iaf! :D
Igår träffade jag också på gamla vänner som alltid är lika kul att träffa! Först kom Andreas från mitt gamla landställe som jag jämt hängde med där ute, han kom iaf till Skogås med 2 polare och en skitsöt liten voffsing! Loved it! :D Haha den låg och sov i mitt knä hela färden in till stan och slickade mig på min onda hand som jag gjorde illa i fredags, jättemysig hund! Kul som fan var det att träffa på den grabben, som sagt alltid lika kul att träffa gamla vänner :)
Dom skjutsade mig ju till Ludde, en polare som jag inte har träffat på evigheter också! Han gick och mötte upp mig så gick vi över till Simon, en gammal vän som fyllde 17 hela år! Hehe lillskiten :) Neej men skitmysigt var det där, dom hade fixat en bål som var skitgod, sen var flera av grabbarna där, Norton, Fredde (Lillen haha ;D), Adde, och sen lite annat folk! Sjuuukt kul! Var så jävla glad att jag fick träffa Ludde för det går ju knappt för hans flickvän typ gillar inte mig? Jaa don't ask.. :S
Men allting var riktigt nice förutom när en snubbe limmade på mig, har skrivit förut om snubbar som bara vägrar acceptera att man är upptagen, han sa i princip att om jag inte ringde några tjejpolare och drog hit några (vilket jag inte fick för Simon för de e han som bestämmer?) så var jag illa ute & något skulle hända i slutet av kvällen och han skulle hålla koll på mig hela kvällen o satt o glodde som ett äckel så jag stack ifrån rummet. Sen försökte han hålla i mig och jag skrek släpp mig och gick därifrån för annars hade han fått sig en rak höger och jag hatar att slå folk plus att min hand hade blivit ännu mer fuckad HAHA nej skojja, men i stundens hetta kan det lätt hända! Så Ludde blev lite sne, stod o snackade med honom, sen försvann han, skönt det!
Men shit vad nice det var! Hoppas att jag kan få träffa på grabbarna snart igen, härliga att umgås med, får en alltid på bra humör när man är nere, riktigt härliga vänner det där :) Karim och Olle kom senare också som jag inte träffat på.. aah flera år! Haha skitkul!

Men nu vet jag inte vad som händer, bara chilla och ta det lugnt, har varit en helg utan knappt nån sömn! Hehe, men cya! :) <3

GRATTIS SIMON!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0