God morgon folket

Good morning people!

Jag hade satt klockan på ringning 09:30 för jag skulle på röntgen 11:40. Men jag snoozar lite för det skadar ju ingen? Sen går jag upp, fixar mig och så där, börjar bli lite stressigt. Så precis när jag ska gå utanför ytterdörren med 10 minuter kvar tills bussen ska gå så minns jag att jag har ju ingenting att åka på... Fuck.. Så går det när man är jag och det är stressigt, då glömmer jag dom mest uppenbara sakerna.. Samma när jag är trött och nu var jag både och, man ba yes..
Så min dag har inte börjat direkt bra, men fick i mig lite frukost iaf haha så man får ju hoppas att det ger mig energi under dagen. Men dagen blir förstås direkt bättre när jag tänker på att jag ska få träffa Caroline baby idag igen! ;D Men jag ska typ hoppa in i duschen strax och sen fixa mig på mitt vanliga sätt, smörja in hela kroppen är viktigt så man blir mjuk och återfuktad!
Men ha en riktigt nice dag idag då, så hörs vi sen ;) Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0