Fredag 12/02/10 & Lördag 13/02/10

Hej snyggingar!

Just nu sitter jag hemma hoss Becca i Älvsjö. Vi kom hit för en halvtimme sen kanske, sitter här o lyssnar på bra musik och myser med hennes systers son Kevin, asgullig! :D
Igår kom hon hem till farsan och vi kollade på filmen Avatar! Så jävla braaaaa!!!!! Längtar tills den kommer ut i spel, då jävlar blir jag ägare av det! Vill också ha en sån där som dom flyger runt med haha så jävla grymma (a) Hahaha! Men sen kollade vi på någon film med Elijah Wood när han var liten, så sjukt gullig! Sen snackade vi ett bra tag i telefon med Ludde sweety som jag inte har träffat på jättelänge. Vi snackade om allt möjligt mellan himmel o helvete och bestämde att vi ska ses o dra på bio någon dag! Ska bli skojj :)
Imorse vaknade vi och kollade på ''Green Street Hooligans'' med min baby som dör i slutet... :'( Till det åt vi frukost och drack te och sen som efterrätt åt vi vaniljglass med konserverade mandariner! Igår på kvällen åt vi vaniljglass med smälta bär också, yummi ;) Men det kommer upp bilder så fort jag får tag på sladden! :)
Men ikväll ska vi antingen basta med några killpolare, eller lana med några killpolare haha får se vart vi taggar! ;D

Men ha en trevlig Lördag, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0