Dålig uppdatering

Hallå everybody!

Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat alls och inte lagt upp den sista delen på faktan om män-listan, men jag har inte varit på tipptopp humör dom senaste dagarna, speciellt igår... Alla har ju sånna dagar, och real life kommer ju faktiskt före bloggvärlden tycker jag, datorn är inget liv som någon skulle må bra av att vara besatt av!
Men jag ska verkligen lägga upp den sista delen av listan idag, det lovar jag! Har fan lite dåligt samvete haha när jag säger att jag ska göra en grejj men det inte blir så :O Knas! Men idag så blir det så, det kan jag lova!
Jag har också börjat med min ''lilla idé'' igen! Så jävla kul hahaha, men de e lite små skitsaker än så länge som inte är värda o skriva i bloggen. Vill ha en egen header också!!!!!!!!!! Haha, ska försöka få någon att fixa det strax :)

Kramisar! <3

Kommentarer
Postat av: elle'

härligt!

jo allt e fint här:D

2010-02-09 @ 17:13:12
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0