Alla hjärtans dag <3

Hej allesammans!
Och grattis på alla hjärtans dag gullungar!

Jag kom alldeles nyss hem till farsan från att ha varit med Caroline, Puttiz och Affe i Skogås :) Dom hämtade upp mig här i Brandbergen tidigare typ mitt på eftermiddagen. Jag och Carro stod hur länge som helst och kramades, snacka om att jag har saknat den bruden asså! Vi släppte då av Becca i Skogås för hon hade slaggat hoss mig en natt till. Sen taggade vi hem till Puttiz och spelade massa kort och kollade på film. Jag fick dom o kolla på Green Street Hooligans, trots att jag såg den igår (a) Den är ju så sjukt jävla bra! <3
Men vi kollade också på Motorsågsmassakern senare under kvällen precis innan jag åkte tillbaka hit... Usch, det var tvåan vi såg. Fast jag har sett den förut, mindes typ varenda scen för det är ingen film man glömmer i första taget direkt! Usch, den är hemsk.
Men det var en riktigt trevligt alla hjärtans dag, trots att jag inte kunde fira den tillsammans med min sweetypie.. :( Men jag hoppas han har det underbart borta i England utan mig, och inte saknar mig lika mkt som jag saknar honom för det är inte kul! (Fast jag hoppas ju att han saknar mig lika mkt om inte mer egentligen) I'm bad, haha (a)
Men som sagt så har min alla hjärtans dag varit underbar ändå eftersom Caroline älsklingen kom ner hit till Stockholm från Norrland! :D Sjukt lycklig kan jag ju säga att jag var.
Nu sitter jag här trött som ett as, Carro valde att slagga kvar där hemma hoss Puttiz. Det hade jag också gjort om jag inte hade katter att ta hand om här hemma. Faan jag har fortfarande inte sladden till mobilen här, har massa bilder jag vill lägga upp ju! Men det får vara ett tag till! :)
Grabbarna är förresten jävligt bra på o rappa, bara söka på http://www.frizon.info/ på Puttiz eller Affe.

Hur har ni haft det på alla hjärtans dag, både upptagna som singlar? :)
Puss på er gullungar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0