A list about moi! ;D

Hellu!

Jag ska snart ta och fixa a little something to eat. Blir korv inblandat iaf, för det har vi mest hemma, tihi. Men innan dess så ska jag lägga upp den här listan med lite info om mig :) Snodde listan ifrån en annan bloggare, tihi busigt va? ;)


TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV
fullständigt namn? - Josefin Elsa Amanda Perez
när fyller du år? - 4 augusti
vad har du på dig just nu? - Trosor och en tjock myströja 
vilken årstid är bäst? - Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna på bra humör och brevid någon man älskar
vad tycker du mest om hos dig själv? - Utseendemässigt är det nog mina ögon, annars är det min omtänksamhet
vad är du bra på? - Att finnas för folk som behöver min hjälp
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon 
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Ensam :(

TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER
vem vet allt om dig? - Den som vet mest iaf är nog Caroline baby <3
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla får mig att skratta på sitt sätt 
vem är snyggast av dina vänner? - Tycker att mina vänner är sjukt snygga
vem är mest partyprisse? - Caroline of course ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - Jocke <3
vem av dina vänner är mest "evil"? - Den var fett svår, lättare att svara på vem som är MINST evil xD
vem tar du med dig om du tar med dig någon? - Beror på vart?

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ
vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Aah
vem är farligast i din familj? - Förutom mig? Min syster :P
vem ser roligast ut i din familj? - Pappa HAHA 
vem är coolast? - Besides me? ;) haha nej men alla i min familj är coola, vi är en COOL familj
har ni något husdjur? - Fem katter
vem har du mest gemensamt med? - Jag har tagit en liten del av alla haha
vem står för underhållningen? - Min pappa är sjukt rolig, men jag har mina historier också ^^
vem sover du oftast med? - Nobody? 
roligaste kvällen med familjemedlem? - Kan jag inte svara på :)

TIO FRÅGOR OM IDAG
vad har du gjort? - Städat lägenheten lite, lyssnat på musik, sjungit, dansat osv osv osv osv osv osv...
har du varit glad idag? - Aah, det funkar
har du varit ledsen idag? - Lite
har du gjort något bra idag? - Aah :D 
vad ska du göra nu? - Fortsätta svara på frågorna i den här listan hehehe 
har du gjort något dåligt idag? - Aah det har jag kanske gjort 
vad har du ätit idag? - Kexchoklad, riskakor, inget mer tror jag? 
har du duschat idag? - Man är ju freeeeesh ;D
är du trött nu? - Nääääe!
vad händer imorgon - Får se :)

ANNAT
Hur mår du just nu? - Lite förvirrad, glad, lessen, arg, lite av allt möjligt helt enkelt 
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Aah
Har du piercat dig? - Aah :D
Vart då? - I tungan, näsan, läppen, öronen, naveln
Gjorde det ont? - Tungan: Bara efter. Näsan: Nej. Läppen: Nej. Öronen. Nej. Naveln: OH YES! 
Har du tatuerat dig? - Nej :(
Gillar du punk? - Funkar
Har du sminkat dig idag? - Aah
Isåfall, vad för smink? Puder, kajal och marcara
Vad har du på dig för kalsonger just nu? - Hehe inga ^^
Hur ser dem ut? - ...Genomskinliga?

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Aah 
Har du kysst någon idag? - Nej, men har pussat på min katt
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej men har pussat på Caroline
Har du ett förhållande? - Aah
När går gränsen vid otrohet? - Jävligt svår fråga, men gränsen är jävligt tydlig och börjar jävligt tidigt 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej
Är du romantisk? - Som fan
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - Det beror på
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Aah 
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Hmm tror det var på dagis men den jag minns heter Tim hahaha
Hur länge höll det? - Några dagar, en vecka eller två?
Har du lekt med någons känslor? - Nej, inte med flit iaf
Hur länge var ditt kortaste förhållande? - Det med Tim typ, hehehe
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - 50/50
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Hmm, på vilket sätt? ;) 
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag är bra på vissa saker, och dålig på andra saker 
Vem kramade du senast? - Caroline <3 
När fick du din första kyss? - När jag var liten, minns inte :O
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Det har jag ingen aning om! :O
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Jag vet inte
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Bad boys till det yttre, soft boys till det inre <3


Now it's foodtime! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0