124 amazing man facts del 3! Sista delen.. ;)

Del 3
  1. En av fem män är rädd för spindlar. Skrev det här för jag tycker det är sjukt gulligt ^^
  2. Swaziland har den lägsta manliga medellivslängden i världen (31), medan män från asiatiska staden Macau har den högsta (81). Eftersom jag älskar asiater för dom är bäst haha, så var jag ju tvungen o skriva ner den här ;) Det lönar sig att ha en asiatisk man för då dör dom inte innan en! :D
  3. En av fyra män kissar i duschen. Hehe, rolig fakta dom tar med i den här listan.
  4. I genomsnitt så säger män 7000 ord om dagen, medans kvinnor säger 20000 ord om dagen. Ett bevis på att män faktiskt är det minst pratsamma könet. Hahaha, det är ju fan bra o vara pratglad tycker jag, men jag känner faktiskt män som pratar mer än mig till och med och min mun går i 180.. :P
  5. Kändisen som män är tröttast på att höra om är Zac Efron. Jag skulle säga Charlie Hunnam haha min sötnos tycker inte om när jag pratar om honom, klicka på länken så förstår ni varför ;) Så jävla FIN! <3 (a)
  6. Enligt ''the Large Penis Support Group'', www.lpsg.org om du är intresserad, så är 1.5 % av alla olyckor i hemmet ''king-sized penis''-relaterade olyckor. 1.5 % är väll inte så jävla mycket men det är ändå nånting.
  7. Brittiska män är dom sämsta på att kyssas i Europa, enligt en global undersökning på 10000 män och kvinnor, medans dom bästa på att kyssas är Italienarna enligt 43 % av dom brittiska kvinnorna. Ursäkta, men brittiska män är inte alls så dåliga på att kyssas (a)
  8. Det är ca ''5-7 calories'' i en skedfull sperma. Så ni tjejer som sväljer, tänk på det!
  9. 58 % av männen säger att mysa gör dom gladare än en öl. Ååh, 58 % är ändå ganska mycket! Gulligt :)
  10. Mer är två tredjedelar av männen säger att dom skulle kela med en kvinna som har svininfluensan om hon är tillräckligt attraktiv. Inte så konstigt, jag skulle säkert göra detsamma om det var en riktigt het kille! Who's with me?
  11. Det ljud som män finner mest ömmande är bebisar som gråter. Naaw, gulligt!
  12. En av fyra män drömmer regelbundet om monster, vilket kan förklara varför 20 % av resande män sover med en nallebjörn när dom inte är med sin partner. Asså killar kan vara riktigt gulliga! Det här var ju för sött, haha!
  13. Avocadon har fått sitt namn från det Azteca ordet för testikel. Hahaha.

Det var den sista delen av listan, även den kortaste. Är lite smått stressad just nu så har inte skrivit så mycket efter själva faktan, men det gör nog inget hoppas jag!

Puss o kram! ;D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0